Bijgewerkt document in juni 2022 ArcGIS for SharePoint Release!<\/U><\/P>Dit is een optioneel, eenmalig proces dat door de SharePoint<\/SPAN> beheerder moet worden uitgevoerd. De ArcGIS for SharePoint<\/SPAN> geotagging workflow maakt termen aan als geotags in de SharePoint<\/SPAN> term store; deze termen worden standaard opgeslagen in de ingebouwde Keywords<\/SPAN> termenset. Als u wilt dat ArcGIS for SharePoint<\/SPAN> deze termen aanmaakt en organiseert in speciale termensets, volg dan de stappen in deze workflow om een speciale termengroep op te zetten.<\/A><\/P>Ik heb een nieuwe SharePoint-pagina gemaakt en de nieuwe ArcGIS Maps webonderdeel toegevoegd.<\/P>Na het toevoegen van een laag met behulp van een SharePoint-lijst of het toevoegen van een laag vanuit ArcGIS Online, klik ik op het Geotag and geosearch<\/STRONG> gereedschap om documenten te geotaggen, ik ontvang een melding en ik kan geen documenten geotaggen.<\/P><\/span><\/P>Oplossing A:<\/U><\/P>Zorg ervoor dat u bent toegevoegd als term store beheerder in uw SharePoint-organisatie. <\/P>Volg deze stappen:<\/P> Log in op uw SharePoint Online Admin center (bijv. https:\/\/-Admin.SharePoint.com) Klik op Meer functies<\/STRONG> in de navigatiebalk aan de linkerkant. Klik op de knop Openen<\/STRONG> onder de Term store om het Term Store Management Tool te openen.<\/P> <\/DIV><\/span><\/P>Op de pagina voor term store beheer, selecteer Taxonomy<\/STRONG> in de boomstructuur.<\/SPAN><\/LI>Kies op het tabblad Algemeen<\/STRONG> gewenste namen in het vak Term Store Administrators<\/STRONG>. U kunt meerdere gebruikers toevoegen door ze te scheiden met puntkomma's.<\/SPAN><\/LI>Klik op de knop Opslaan<\/STRONG> om uw wijzigingen door te voeren.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Oplossing B:<\/U><\/P>Vraag uw SharePoint-organisatiebeheerder om de volgende stappen uit te voeren:<\/P> Log in op uw SharePoint Online Admin center (bijv. https:\/\/-Admin.SharePoint.com) Klik op Meer functies<\/STRONG> in de navigatiebalk aan de linkerkant. Klik op de knop Openen<\/STRONG> onder de Term store om het Term Store Management Tool te openen. Op de pagina voor term store beheer, selecteer Taxonomy<\/STRONG> in de boomstructuur. Voeg een nieuwe termengroep toe met de naam 22Esri22 (hoofdlettergevoelig). Maak onder de nieuw toegevoegde termengroep (22Esri22) een nieuwe termenset 22M4SP22 aan (hoofdlettergevoelig).<\/P>
Ik heb een nieuwe SharePoint-pagina gemaakt en de nieuwe ArcGIS Maps webonderdeel toegevoegd.<\/P>
Na het toevoegen van een laag met behulp van een SharePoint-lijst of het toevoegen van een laag vanuit ArcGIS Online, klik ik op het Geotag and geosearch<\/STRONG> gereedschap om documenten te geotaggen, ik ontvang een melding en ik kan geen documenten geotaggen.<\/P><\/span><\/P>Oplossing A:<\/U><\/P>Zorg ervoor dat u bent toegevoegd als term store beheerder in uw SharePoint-organisatie. <\/P>Volg deze stappen:<\/P> Log in op uw SharePoint Online Admin center (bijv. https:\/\/-Admin.SharePoint.com) Klik op Meer functies<\/STRONG> in de navigatiebalk aan de linkerkant. Klik op de knop Openen<\/STRONG> onder de Term store om het Term Store Management Tool te openen.<\/P> <\/DIV><\/span><\/P>Op de pagina voor term store beheer, selecteer Taxonomy<\/STRONG> in de boomstructuur.<\/SPAN><\/LI>Kies op het tabblad Algemeen<\/STRONG> gewenste namen in het vak Term Store Administrators<\/STRONG>. U kunt meerdere gebruikers toevoegen door ze te scheiden met puntkomma's.<\/SPAN><\/LI>Klik op de knop Opslaan<\/STRONG> om uw wijzigingen door te voeren.<\/SPAN><\/LI><\/UL> <\/P>Oplossing B:<\/U><\/P>Vraag uw SharePoint-organisatiebeheerder om de volgende stappen uit te voeren:<\/P> Log in op uw SharePoint Online Admin center (bijv. https:\/\/-Admin.SharePoint.com) Klik op Meer functies<\/STRONG> in de navigatiebalk aan de linkerkant. Klik op de knop Openen<\/STRONG> onder de Term store om het Term Store Management Tool te openen. Op de pagina voor term store beheer, selecteer Taxonomy<\/STRONG> in de boomstructuur. Voeg een nieuwe termengroep toe met de naam 22Esri22 (hoofdlettergevoelig). Maak onder de nieuw toegevoegde termengroep (22Esri22) een nieuwe termenset 22M4SP22 aan (hoofdlettergevoelig).<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.