Beste Arc Hydro-gemeenschap<\/P>
<\/P>
Ik zoek hulp om de stappen te reproduceren die worden gegeven in de volgende blog: Overstromingsvlakte afbakening met alleen Arc Hydro-modellen<\/A><\/P>De blog specificeert niet de structuur van de invoergegevens of of een Arc Hydro Geodatabase (met schema) vereist is om het volgende te bereiken.<\/P> <\/P>Ik ben momenteel bezig met een overstromingsvlakte studie (Zitundo) en ik zou graag een overstromingsvlakte genereren met behulp van het bovenstaande voorbeeld gebaseerd op een stijging van 3m en 5m net voor het meer binnen mijn studiegebied. Als iemand mij kan helpen de vereiste structuur voor de invoerdataset en bestand geodatabase te begrijpen, wordt dat zeer gewaardeerd.<\/P> <\/P>Tot nu toe heb ik Arc Hydro gebruikt om de volgende hydrologische kenmerken te genereren:<\/P> <\/P>Bovenstrooms stroomgebied<\/LI>Rivierhellingen (10\/85 en gelijke oppervlakte helling)<\/LI>Langste waterloop<\/LI>Centroidale langste stroomroute<\/LI>Gemiddelde stroomgebied helling<\/LI><\/UL> <\/P>Met vriendelijke groet<\/P><\/BODY><\/HTML>
De blog specificeert niet de structuur van de invoergegevens of of een Arc Hydro Geodatabase (met schema) vereist is om het volgende te bereiken.<\/P>
Ik ben momenteel bezig met een overstromingsvlakte studie (Zitundo) en ik zou graag een overstromingsvlakte genereren met behulp van het bovenstaande voorbeeld gebaseerd op een stijging van 3m en 5m net voor het meer binnen mijn studiegebied. Als iemand mij kan helpen de vereiste structuur voor de invoerdataset en bestand geodatabase te begrijpen, wordt dat zeer gewaardeerd.<\/P>
Tot nu toe heb ik Arc Hydro gebruikt om de volgende hydrologische kenmerken te genereren:<\/P>
Met vriendelijke groet<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.