Weet iemand een handleiding over SAML-aanmeldingen bij My Esri metArcGIS Online? <\/P>
Ik heb deze pagina gelezen: Configureer SAML-aanmeldingen.https:\/\/doc.arcgis.com\/en\/arcgis-online\/administer\/saml-logins.htm#ESRI_SECTION1_34010C99BA044BBE9A9EC95B090C764D<\/A><\/P>Ik begrijp hoe ik SAML-aanmeldingen met ArcGIS Online moet instellen. Onze eindgebruiker gebruikt Shibboleth, dus we hebben het ingesteld.Ook, wanneer ik 'Enable Esri Access' activeer voor accounts in ArcGIS Online (in Stap 3-f), zijn deze accounts beschikbaar om toegang te krijgen tot My Esri.<\/P>Zijn onderstaande stappen correct om toegang te krijgen tot My Esri nadat een gebruiker SAML-aanmeldingen met ArcGIS Online heeft ingesteld, nietwaar?<\/P>Stappen:1. Een beheerder in de My Esri-organisatie nodigt gebruikers uit voor de My Esri-organisatie (via Customer ID).<\/P>2. Gebruikers ontvangen de token en activeren deze in My Esri.<\/P>Als iemand een eenvoudigere stap weet om toegang te krijgen tot My Esri met SAML-aanmeldingen, hoor ik dat graag.<\/P>Met vriendelijke groet,Rina<\/P>
Ik begrijp hoe ik SAML-aanmeldingen met ArcGIS Online moet instellen. Onze eindgebruiker gebruikt Shibboleth, dus we hebben het ingesteld.Ook, wanneer ik 'Enable Esri Access' activeer voor accounts in ArcGIS Online (in Stap 3-f), zijn deze accounts beschikbaar om toegang te krijgen tot My Esri.<\/P>
Zijn onderstaande stappen correct om toegang te krijgen tot My Esri nadat een gebruiker SAML-aanmeldingen met ArcGIS Online heeft ingesteld, nietwaar?<\/P>
Stappen:1. Een beheerder in de My Esri-organisatie nodigt gebruikers uit voor de My Esri-organisatie (via Customer ID).<\/P>
2. Gebruikers ontvangen de token en activeren deze in My Esri.<\/P>
Als iemand een eenvoudigere stap weet om toegang te krijgen tot My Esri met SAML-aanmeldingen, hoor ik dat graag.<\/P>
Met vriendelijke groet,Rina<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.