Het leren kennen van het Microsoft Integration-team en hun producten zoals ArcGIS voor SharePoint, ArcGIS voor Office, ArcGIS voor Teams en ArcGIS voor Power BI is voor mij een zeer waardevolle ervaring geweest. Ik kan spelen met enkele echt coole functionaliteiten terwijl ik steeds meer vertrouwd raak met de software. Het grootste hoogtepunt voor mij is het besef hoe krachtig het is. <\/FONT><\/P>Als ondernemer die zijn bedrijf wil uitbreiden, of als student die door bergen geschreven data gaat om indruk te maken op medestudenten en docenten met infographics, of als hulpverleners zoals de Politie, Paramedici, Brandweerlieden die proberen te begrijpen hoeveel er zich in hun omgeving en daarbuiten bevindt - het vermogen om kaarten te maken van rijen en kolommen data die georuimtelijke informatie bevatten zoals adressen en X Y-coördinaten, is een krachtig gevoel. <\/FONT><\/P>Mensen zijn visuele leerlingen en waarderen infographics meer dan pagina's tekst. Veel mensen denken dat het maken van kaarten GIS-expertise vereist. De samenwerking tussen Esri en Microsoft stelt gebruikers nu in staat verder te denken dan grafieken, tabellen en gedeelde documenten! Het maakt vaardigheden zoals kaartmaken beschikbaar voor iedereen. Met behulp van basis georuimtelijke data zoals adressen maken deze apps mensen vertrouwd met de complexiteit, kleurrijkheid en overtuigingskracht van kaarten, zonder zelf complex in gebruik te zijn.<\/FONT><\/P>Deze workflow gebruikt ArcGIS voor SharePoint 2021.1<\/P>Wat gebeurt er in de wereld van ArcGIS voor SharePoint vanaf juli 2021!<\/A><\/P>Begin met ArcGIS voor SharePoint<\/A> om vertrouwd te raken met de nieuwe UI:<\/P><\/span><\/P>Voeg lagen toe vanuit SharePoint of ArcGIS.<\/P><\/span><\/P> <\/P>Opmerking: De data die je aan je SharePoint wilt toevoegen is alleen toegestaan als de + is ingeschakeld. Dit hangt af van je data die informatie bevat zoals datum, adres, lengtegraad, breedtegraad. De meesten van ons kennen "georuimtelijke" informatie zoals datums en adressen, dus dat is een goed begin!<\/P><\/span><\/P>Ik kies USA Forest type. Zodra ik de lagen toevoeg, verschijnt de data op mijn kaart. <\/P><\/span><\/P>Om in te zoomen of uit te zoomen op mijn kaart moet ik die knoppen activeren. <\/P><\/span><\/P>Klik op het Bewerk webonderdeel<\/
<\/span><\/P>Voeg lagen toe vanuit SharePoint of ArcGIS.<\/P><\/span><\/P> <\/P>Opmerking: De data die je aan je SharePoint wilt toevoegen is alleen toegestaan als de + is ingeschakeld. Dit hangt af van je data die informatie bevat zoals datum, adres, lengtegraad, breedtegraad. De meesten van ons kennen "georuimtelijke" informatie zoals datums en adressen, dus dat is een goed begin!<\/P><\/span><\/P>Ik kies USA Forest type. Zodra ik de lagen toevoeg, verschijnt de data op mijn kaart. <\/P><\/span><\/P>Om in te zoomen of uit te zoomen op mijn kaart moet ik die knoppen activeren. <\/P><\/span><\/P>Klik op het Bewerk webonderdeel<\/
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.