JSONExtractor<\/A> zodat ik queries kan bouwen zonder enige JSON-querycode te schrijven.<\/P>Als ik tijdelijk<\/<\strong> de JSONExtractor instel om uit een JSON-bestand te lezen, krijg ik een handige picker om mijn JSON-queries te bouwen. Daarna kan ik de JSONExtractor kopiëren naar een productietool, instellen om te lezen uit het inkomende feature-JSON-attribuut waarmee hij alle beschikbare veldwaarden zal extraheren en blootleggen. Hoe makkelijk is dat!<\p>
Hier is mijn JSONExtractor terwijl ik lees uit een bestand en mijn queries bouw:<\p>
JSONExtractor<\span>
P>Nu gaat alles bergafwaarts naar het creëren en onderhouden van mijn feature service.<\p>
Clarity2GDB.fmw gebruikt de hierboven uitgevoerde JSON-verkenning om een feature class weg te schrijven in de home geodatabase van mijn Pro-project - er wordt wat hernoeming van attributen gedaan, en natuurlijk krijgen ze hun gewenste types toegewezen bij het schrijven.<\p>
Clarity2GDB<\span>
Daarna kan ik na het creëren van mijn feature service vanuit de geodatabase feature class het werk hergebruiken om de feature service te onderhouden met RefreshClarityService.fmw, dat alleen verschilt bij de writer stap. Je zult merken dat alleen gewijzigde features naar de doeldienst worden geschreven, de workspace heeft een parameter die het geschiedenisinterval voor mijn features instelt, features in de service ouder dan dat worden verwijderd.<\/P>
RefreshClarityService<\/span><\/span><\/P> Deze laatste tool kan gepland worden of op aanvraag worden uitgevoerd.<\/P>Dat is het! Ik heb de complexiteit van webintegratie overwonnen en heb een feature service die ik kan gebruiken om mijn kaarten, apps en dashboards aan te drijven.<\/P>
Feature Service<\/span><\/span><\/P>De blogdownload bevat de ETL-tools die ik heb gebruikt, minus een functionele API-sleutel, neem contact op met Clarity als je een integratie wilt testen en implementeren.<\/P> <\/P>