Hallo allemaal, <\/P>
Dit is een tweede bericht gerelateerd aan: Enkele basis ArcGIS queries! - Esri Community<\/A><\/P>(Opmerking<\/STRONG>: Dit is nu meer een hoe te doen \/ referentie, aangezien ik het nu heb opgelost - ik miste een tweede expand in de transformatie!)<\/P>Ik probeer nu toegang te krijgen tot de gegevens in de feature layer, om te gebruiken in de visualisatie. <\/P>Ik kan de gegevens openen en 'zien' in BI, maar niet in een formaat dat me aparte velden laat zien. Ik vermoed dat ik het verkeerd transformeer.<\/P>Hier is een walkthrough van waar ik ben:<\/P>Mijn bron is: NHS Integrated Care Systems and Sustainability and Transformation Partnership areas - Overview (arcgis.com)<\/A> , en ik gebruik de volgende services URL: https:\/\/services-eu1.arcgis.com\/HmXX14BUtsRH0WH5\/arcgis\/rest\/services\/GBR_BND_ICSSTP_BritishRC_20210326_Public\/FeatureServer\/0<\/A> <\/P>Met deze gids: Hoe ArcGIS te gebruiken met Power BI - Resource Centre | Esri UK & Ireland<\/A> voeg ik de volgende suffix toe (\/query?where=1%3D1&outFields=*&returnGeometry=false&resultRecordCount=0&f=json<\/A>) aan bovenstaande om de webquery te maken (https:\/\/services-eu1.arcgis.com\/HmXX14BUtsRH0WH5\/arcgis\/rest\/services\/GBR_BND_ICSSTP_BritishRC_20210326_Public\/FeatureServer\/0\/query?where=1%3D1&outFields=*&returnGeometry=false&resultRecordCount=0&f=json<\/A>).<\/P>Ik stel dan de scheidingsteken in op TAB (omdat ik maar één kolom wil!) en doorloop de stappen om te transformeren naar JSON, doorklikken naar Features, uitvouwen en het prefix voor de kolom deselecteren.<\/P>Oorspronkelijk plaatste ik een bericht met het probleem dat er slechts één 'attributes' datapunt was.De sleutel is echter om twee keer uit te vouwen - dus druk nogmaals op de knop om de attributes uit te vouwen! (het uiteindelijke resultaat is te zien in de bijgevoegde afbeelding.<\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/>Ik ben nog steeds op zoek naar antwoorden op de vorige vragen echter 🙂<\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\\><\\><\\>
(Opmerking<\/STRONG>: Dit is nu meer een hoe te doen \/ referentie, aangezien ik het nu heb opgelost - ik miste een tweede expand in de transformatie!)<\/P>Ik probeer nu toegang te krijgen tot de gegevens in de feature layer, om te gebruiken in de visualisatie. <\/P>Ik kan de gegevens openen en 'zien' in BI, maar niet in een formaat dat me aparte velden laat zien. Ik vermoed dat ik het verkeerd transformeer.<\/P>Hier is een walkthrough van waar ik ben:<\/P>Mijn bron is:
Met deze gids:
Ik stel dan de scheidingsteken in op TAB (omdat ik maar één kolom wil!) en doorloop de stappen om te transformeren naar JSON, doorklikken naar Features, uitvouwen en het prefix voor de kolom deselecteren.<\/P>
Oorspronkelijk plaatste ik een bericht met het probleem dat er slechts één 'attributes' datapunt was.De sleutel is echter om twee keer uit te vouwen - dus druk nogmaals op de knop om de attributes uit te vouwen! (het uiteindelijke resultaat is te zien in de bijgevoegde afbeelding.<\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/> <\/>
Ik ben nog steeds op zoek naar antwoorden op de vorige vragen echter 🙂<\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\/><\\><\\>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.