Hallo allemaal, <\/P>
Ik werk voor het eerst met PowerBI en ArcGIS. Ik heb een specifieke vereiste om stap voor stap op te bouwen, ben met de documentatie tot een bepaald punt gekomen, maar loop nu tegen enkele queries aan!
Ik heb een kaart gemaakt met ArcGIS-gegevens en deze gekoppeld aan mijn eigen eenvoudige tabel. Nu, bij het gebruik van de Layer Join, kan ik de laag selecteren, de layer join-selectie gebruiken, markeren en filteren op naam en account-eigenaar. (Afbeelding ArcGIS1)
1. Hoe maak ik dit het standaardgedrag, zodat wanneer het wordt gepubliceerd aan gebruikers (via PowerBI en ingebed in Teams), ze een kaart hebben en alle selecties de accountgegevens-tabel filteren? (heb alle 3 selectiehulpmiddelen linksboven geprobeerd)<\/P>
De dataset die voor de kaart wordt gebruikt, bevat een gegeven dat ik wil extraheren (type is ICS of STP), zoals weergegeven in de tooltip (Afbeelding ArcGIS2).
2. Mijn doel is om duidelijk te maken, wanneer er wordt gefilterd op een regio\/account, welk type is geselecteerd. Kan ik ofwel de tooltip aanpassen zodat deze verschijnt bij mouseover (met minder details!), of op de een of andere manier deze informatie in mijn PowerBI-gegevens opnemen? (toevoegen aan het accountgegevensvak zou ideaal zijn).
3. Als een accountmanager inlogt op het dashboard en zij 'bezitten' meerdere regio's, moet ik die contextueel in een andere kleur voor de gebruiker weergeven. Ik kan geen referentie-informatie vinden over hoe zoiets te doen (maar ik kan het e-mailadres van de gebruiker aan mijn eigen tabel toevoegen, dus de informatie zou toegankelijk moeten zijn). Heeft iemand ideeën over hoe dit zou kunnen werken?<\/P>
Alvast bedankt, en als er bronnen zijn die ik mis die deze vragen beantwoorden, wijs me die dan gerust aan!<\/P>