Ik probeer oefening 20a te doorlopen, maar ik ben een probleem tegengekomen met de Polygon To Raster tool in ModelBuilder. Ik gebruik ArcMap10.8. De oefening laat je "Add Field" - "PERC_UNDER5" toevoegen aan Study Area Block Groups, wat een tussentijdse dataset creëert in Study Area Block Groups 2. Vervolgens "Calculate Field" PERC_UNDER5 van Study Area Block Groups 2, wat resulteert in een tussentijdse dataset Study Area Block Groups 3. Daarna gebruik je Study Area Block Groups 3 met de Polygon to Raster tool om een Output Raster Dataset genaamd "children" te maken.<\/P>
De "Add Field" en "Calculate Field" tools lijken correct te werken aangezien de Attributentabel voor Study Area Block Groups is aangepast om het PERC_UNDER5 veld te bevatten met passende waarden.<\/P>
Echter, wanneer je de "children" dataset aan de weergave toevoegt, worden de waarden gelezen van 3.40282e+38 tot -3.40282e+38.<\/P>
Ik zag een bericht op Reddit waar een andere gebruiker exact hetzelfde probleem ervaarde.<\/P>
Ik heb de stappen in het boek woord voor woord gevolgd.<\/P>