Ik heb een SharePoint (MS365) lijst waarbij ik het veld Parcel Number gebruik om te geocoderen. De brondata voor geocodering op AGO is een parcel HFL. Voordat ik mijn Excel-tabel naar een SharePoint-lijst converteerde, heb ik dit getest in APro. Ik maakte een join tussen de parcel HFL en de Excel-tabel en kreeg 100% overeenstemming. Dezelfde tabel werd gebruikt om mijn SharePoint-lijst te maken. Echter, zodra ik een workflow instelde en deze liet draaien, werd de hele SharePoint-site ontoegankelijk toen het bijna 90%+ voltooiing bereikte. Tijdens deze periode kreeg ik dezelfde foutmelding wanneer ik toegang probeerde via mijn telefoon of in privé/incognito modus op mijn pc. Na 2-3 minuten kwam de site weer terug, maar toen ik keek naar het veld dat ik had gemaakt voor de Workflow, was net iets meer dan 50% van de geocodering voltooid. De rest was leeg. Geen "In Progress" of "Cancel" status, gewoon leeg. Ik heb dit nog 2 keer herhaald door een nieuwe SP-lijst te maken, maar kreeg bijna hetzelfde resultaat. Mijn Excel/SP-lijst heeft 249 records.<\/P>
Ik merkte dat ik de Workflow van het lijstitem met lege waarde kon triggeren door de APN te veranderen naar een onjuiste APN en daarna weer terug te veranderen. Dit is echter geen leuke handmatige procedure, ongeacht de hoeveelheid.<\/P>
Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad met geocodering die faalt en oplossingen gevonden? Dank u.<\/P>