Hallo,
Ik volg de tutorial Maak en gebruik een netwerkdataset met openbaarvervoerdata—ArcGIS Pro | Documentatie maar in plaats van de sjabloon te gebruiken die in de tutorial wordt aangeboden om 'Netwerkdataset maken vanuit sjabloon', kies ik voor 'Netwerkdataset maken' en stel ik de broninstellingen en reiseigenschappen handmatig in. Maar nadat ik mijn netwerk voor analyse had opgebouwd, realiseerde ik me dat mijn routes de LineVariantElements helemaal niet gebruiken, dus alle routes zijn alleen wandelroutes.
Ik heb de broninstellingen van het sjabloon uit de tutorial precies gevolgd en alleen aanpassingen gedaan aan de beperkingen en reismodi. De reiseigenschap voor openbaarvervoertijdkosten is ook overeenkomstig ingesteld, met LineVariantElements die de Public Transit evaluator gebruiken. Echter, ik kan geen richtingen instellen (ik weet niet zeker of dit cruciaal is?).
Dus ik weet niet wat er mis is gegaan, of er iets is dat ik gemist heb om een werkende netwerkdataset te bouwen die gebruikmaakt van de openbaarvervoerdata? Mijn uiteindelijke doel is om mijn eigen sjabloon te maken die de straatfeatureklasse van mijn stad leest om verschillende beperkingen en reismodi in te stellen, daarom gebruik ik niet het sjabloon uit de tutorial.
Ik hoop dat ik wat hulp kan krijgen hierover, bedankt!