Welkom terug bij Telecom GIS in Vijf Minuten. Onlangs kwam ik een gebruiker tegen die ons benaderde voor wat tips en trucs om ruimtelijke intelligentie naar de wereld van business analytics te brengen.
Mijn vriend hier is een business analist, een power user met Microsoft Power BI, en begint de eerste stap te zetten in GIS, net als veel andere analisten binnen uw organisatie, die data ophalen, visualiseren en analyseren.
Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden, en een goede kaart is miljoenen woorden waard. Locatie is belangrijk, het toevoegen van georuimtelijke inzichten aan uw onderzoek en rapporten kan een game-changer zijn die uw resultaten en bevindingen naar een hoger niveau tilt. Laat me daarom een paar minuten nemen om u de ins en outs te laten zien van hoe ArcGIS integreert met Power BI.
ArcGIS voor Power BI is een tool waarmee u uw data kunt in kaart brengen en visualiseren. De ingebouwde ruimtelijke analysetools en Esri's rijke verzameling wereldwijde data kunnen u helpen patronen en trends te ontdekken die moeilijk te zien zijn in grafieken, tabellen of spreadsheets.
Begin nu:<\/STRONG>
ArcGIS voor Power BI - Link
Microsoft Power BI x Esri Samenwerking - Link
Case Study "Stryker versterkt een landelijke verkooporganisatie met kaarten en visuele data" - Link
Aarzel niet om op elk moment contact op te nemen als u vragen of verzoeken heeft over onze GIS voor telecom.<\/STRONG>
Tot de volgende keer, we zijn eruit.<\/STRONG>