Hallo, ik ben onlangs een vreemd probleem tegengekomen bij het toevoegen van nieuwe assembly features aan een bestaand project. Ik wil het assembly point een container maken en andere apparaten in containment plaatsen. Dit is iets wat ik honderden keren eerder heb gedaan. Ik heb meer dan 200 assembly point vermeldingen, allemaal containers. Het probleem doet zich voor nadat de assembly feature is toegevoegd en ik naar "Modify Associations" ga, krijg ik een gele waarschuwing in het "Modify Associations" venster dat "No valid features have been selected." Om het nog erger te maken, wanneer ik terugga en andere assembly features selecteer die ik al heb gemaakt en die al features in containment hebben, krijg ik dezelfde waarschuwing. Ik heb de regels gecontroleerd, ik heb de association role ingesteld en niets lijkt dit probleem op te lossen. Ik dacht dat het misschien komt omdat ik een join aan de feature class heb toegevoegd, maar ik heb joins op andere feature classes en ik kan hun associations wel wijzigen. Heeft iemand dit probleem ervaren? <\/P>