Toen ik begon met het schrijven van dit bericht, dacht ik dat het leuk zou zijn om een citaat over productiviteit te vinden en ik kwam uiteindelijk uit bij deze van Franz Kafka:<\/P>
Productiviteit is in staat zijn om dingen te doen die je voorheen nooit kon doen.<\/SPAN><\/P><\/BLOCKQUOTE>Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Kafka's geschriften, maar het lijkt mij dat hij geen ervaring had met werken met GIS-software (begrijpelijk, aangezien hij geboren werd in 1883)! Hoe dan ook, ik houd het omdat het me aan het lachen maakte gezien onze context hier. <\/SPAN><\/P>Voor mij, en ik ben er vrij zeker van voor jou ook, is productiviteit iets meer als: "Ik kan dit nu doen door dit hier te kopiëren, dat daarheen te verplaatsen, dit te openen, dat te veranderen en te krijgen wat ik wil, maar het zou veel beter zijn als ik gewoon met de rechtermuisknop kon klikken > dupliceren, toch?!"<\/SPAN><\/P>Of: "Ik kan de opdracht\/tool die ik nodig heb niet vinden, waarom zou ik in de documentatie moeten zoeken of het op Google moeten opzoeken?" of zelfs: "Ik weet PRECIES wat ik zoek, ik zie alleen niet waarom ik naar het lint moet gaan, een ander tabblad moet aanklikken en door een hoop dingen moet bladeren om daar te komen."<\/SPAN><\/P>Ja, het oplossen van zulke ergernissen klinkt voor mij meer als productiviteitsverbeteringen. Maar aan de andere kant, ik ben niet geboren in 1883, dus Kafka zou mij misschien gek noemen. <\/SPAN><\/P>Op basis van wat we hoorden via verschillende kanalen waaronder productonderzoeken en Technische Ondersteuning, evenals van jullie bijdragen hier in Esri Community, besloot het ArcGIS Pro-team om versie 2.8 een release te maken die zich richt op prestatie- en productiviteitsverbeteringen, met minder nieuwe mogelijkheden dan we normaal zouden verwachten in een typische release.<\/P>Aan de prestatiekant laat de video What's New in ArcGIS Pro 2.8 een aantal opmerkelijke verbeteringen zien (vanaf 2:04<\/A>) - en er zijn nog veel meer die jou kunnen helpen afhankelijk van jouw specifieke ArcGIS Pro-projecten en workflows. <\/P>Veel van de productiviteitsverbeteringen zijn direct het resultaat van de deelname van de gebruikersgemeenschap aan de ArcGIS Pro ideeënbus. In deze video heb ik een aantal korte demo's samengevoegd van hoe jullie ideeën zijn geïmplementeerd:<\/P>
https:\/\/www.youtube.com\/embed\/Yeok2KffeuI?feature=oembed
Tekst en grafische elementen in lay-out uitlijnen op laatst geselecteerde item<\/_A> (5:04)<\/_A>
<A href="https:\/\community.esri.com\t5\arcgis-pro-ideas\