Ik ben nieuw met Data Interoperability. Ik hoop dat u mij kunt helpen mijn probleem op te lossen.<\/P>
Ik probeer een ETL-tool toe te voegen aan een webapplicatie met behulp van ArcGIS Data Interoperability voor Server. Ik heb een tool gemaakt die de WMS van een feature class in sde leest en de objectfeatures exporteert naar een CAD-bestand door deze te combineren in een zip. Zoals ESRI suggereerde, heb ik de ETL-tool toegevoegd aan het model in de toolbox. Tot nu toe is alles in orde.<\/P>
Maar na het publiceren van het ETL-model, krijg ik bij het testen van het ETL CAD-model een foutmelding die aangeeft dat de tool niet geldig is. Ik heb veel verschillende gevallen geprobeerd en verschillende parameters in de ETL Wizard gewijzigd. Na veel pogingen krijg ik hetzelfde resultaat.<\/P>
Om het probleem te specificeren, heb ik het model geëxporteerd naar een Python-script. Ik heb de nodige correcties in het Python-script aangebracht. Maar helaas krijg ik hetzelfde resultaat. Wanneer de functie van de ruimtelijke tool wordt gestart, krijg ik een foutmelding.<\/P>
<\/P>
Ik heb verschillende oplossingen gezocht voor FOUT 000816. Maar ik kon geen resultaat vinden uit die berichten voor mijn situatie. En uiteindelijk, wanneer ik de ETL-tool uitvoer in het Python-script, krijg ik een foutmelding voor parameters met wat XML-syntaxis waarvan ik niet weet waar die vandaan komen.<\/P>
<\/span><\/P>Trouwens, ik heb gecontroleerd dat wanneer een ander model werd gepubliceerd naar Arcgis Server, dit succesvol was.<\/P> <\/P>Dank u voor uw hulp.<\/P> <\/P> <\/P>