Hallo, <\/P>
<\/P>
Ik heb een ArcGIS webapplicatie die ik gebruik om enkele van de ArcGIS online-inhoud die ik heb gemaakt te tonen. Ter referentie hier is een afbeelding:en hier<\/A> is een link naar het portfolio.<\/P>Ik weet niet zeker wie deze applicatie heeft gemaakt, maar het is ontworpen om tegelpictogrammen te maken van ArcGIS online-inhoud die is opgeslagen in een groep.<\/P>Het tweede (middenboven) pictogram is een Dashboard dat ik heb gemaakt en dat gegevens bevat van een enquête. Het probleem dat ik heb, is dat wanneer ik op het pictogram voor dat dashboard klik, het dashboard zelf niet laadt, maar in plaats daarvan een hoop code laadt, zoals hieronder weergegeven:<\/P>De output die ik verwacht is dat het dashboard laadt, zoals de onderstaande screenshot:Ter referentie, de link naar het dashboard is te vinden hier<\/A>. Alles is ingesteld op gedeeld (publiek), maar ik krijg nog steeds de foutmelding zoals te zien in de bovenstaande screenshot. Eén ding dat me opviel aan de foutmelding screenshot is dat in de adresbalk van mijn browser, na 'token', er niets staat behalve het = teken, dus ik dacht misschien is er een tokenprobleem? Niet helemaal zeker. Heeft iemand ideeën?Alvast bedankt en laat me weten als er meer info nodig is of als er bronnen ontbreken.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik weet niet zeker wie deze applicatie heeft gemaakt, maar het is ontworpen om tegelpictogrammen te maken van ArcGIS online-inhoud die is opgeslagen in een groep.<\/P>
Het tweede (middenboven) pictogram is een Dashboard dat ik heb gemaakt en dat gegevens bevat van een enquête. Het probleem dat ik heb, is dat wanneer ik op het pictogram voor dat dashboard klik, het dashboard zelf niet laadt, maar in plaats daarvan een hoop code laadt, zoals hieronder weergegeven:<\/P>
De output die ik verwacht is dat het dashboard laadt, zoals de onderstaande screenshot:Ter referentie, de link naar het dashboard is te vinden
Hi Jeremy,
> For reference, the link to the dashboard can be found here. Everything has been set to shared(public) ...
I just tried to access your Dashboard and it prompts me for a login to access. Please re-check that it and its contents are shared publicly.
Which Gallery template did you use to create your Portfilo app? Category gallery, Layer showcase, or Minimal gallery?
I just tested with the Minimal gallery template and was not able to repro the behavior you describe.
Hope this helps,
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.