Hallo, ik vraag hier om hulp voor mijzelf en een aantal van mijn collega's bij de overheid van de staat. We hebben de ArcHydro trace downstream tool gebruikt in onze Web AppBuilder kaartapplicatie om te helpen bij onze werkprocessen. Maar onlangs lijkt het niet meer te werken en geeft het in plaats daarvan steeds veel fouten terug. Dit is niet alleen bij ons het geval, maar lijkt ook hetzelfde te doen voor onze andere afdelingen en we zijn allemaal op zoek naar een oplossing op dit moment omdat deze tool belangrijk is voor ons personeel. Ik hoopte dat iemand wat hulp kon bieden hiervoor of op zijn minst bewustzijn over het probleem kon creëren aangezien anderen ook tickets indienen om dit te verhelpen.ArcHydro service die ik gebruik: https:\/\/hydro.arcgis.com\/arcgis\/rest\/services\/Tools\/Hydrology\/GPServer\/TraceDownstream<\/A><\/P>Foutmelding teruggegeven: <\/P><\/span><\/P> <\/P>
Foutmelding teruggegeven: <\/P>
<\/span><\/P> <\/P>
Thank you! It is now working.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.