BEWERKING: Ik heb een nieuwere versie van Display GTFS in ArcMap gevonden en opnieuw gedownload. Het lijkt mijn probleem te hebben opgelost. Ik heb nog steeds geen idee wat er aan de hand was, maar het is nu allemaal goed!<\/P>
<\/P>
Hallo, <\/P>
Ik heb problemen met het weergeven van GTFS routevormen. De vormen lijken op de sporen die ik wil, maar lijken de uiteinden van de routes weg te laten. Dit is het meest opvallend wanneer er een keerpunt is (zie bijgevoegde foto's voor de juiste vorm en de output die ik krijg van de ArcMap-tool). Het probleem is echter dat er loshangende uiteinden zijn op de meeste, misschien alle, routes, en sommige worden aanzienlijk vroeg afgekapt.<\/P>
Om er zeker van te zijn dat het shapes-bestand de juiste informatie bevatte, heb ik de shapes in een ander programma (RStudio) in kaart gebracht. De shapes zagen er perfect normaal uit en dat is wat de tweede screenshot laat zien.<\/P>
Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken en of er een instelling of formatteringsprobleem is dat ik kan wijzigen om de hele route weer te geven? <\/P>
Bedankt!<\/P>