Ik ben relatief nieuw in GIS en probeer een frequentieanalyse te doen van het openbaar vervoer in de Bay Area met BetterBusBuffers. Ik heb de tool "Count Trips in Polygon Buffers around Stops" gebruikt en een netwerkdataset gemaakt uitsluitend met een straat feature class om de tool te gebruiken (voorheen had ik build-fouten met mijn netwerkdataset toen ik GTFS stop data feature classes gebruikte, dus heb ik alles behalve de straat feature class verwijderd en dat loste de build-fouten op). Ik had ook netwerkdatasetproblemen met lege geometrie, maar dat heb ik opgelost door mijn hiërarchie-attribuut te verwijderen. Na het opnieuw uitvoeren van de tool, faalde deze na 8 uur met fout 160196, "ongeldige topografie." Heeft iemand suggesties hoe dit op te lossen? Mijn buffer grootte was ingesteld op 20 minuten lopen, en ik gebruikte ook een netwerkrestrictie voor lopen. Mijn voorbewerkte GTFS-gegevens bevatten GTFS voor vijf verschillende agentschappen wat volgens mij de lange verwerkingstijd veroorzaakt. Ik heb al geometrie gecontroleerd en gerepareerd, en de straat feature class is gekopieerd naar de geodatabase waarop mijn netwerkdataset is gebaseerd. <\/P>