Goedenavond. Ik ben een bouwkundig ingenieur uit Italië en ik gebruik ArcGIS Pro 2.7 voor mijn masterthesis. Sinds vanochtend, toen ik ArcGIS Pro startte, laat de software me niet inloggen. Toen ik probeerde mijn gebruikersnaam en wachtwoord te herstellen, werd de volgende e-mail naar mij gestuurd:<\/P>
U heeft onlangs gevraagd dat ArcGIS u de gebruikersnaam of gebruikersnamen stuurt die aan uw e-mailadres zijn gekoppeld. Hier zijn ze:<\/SPAN>Esri Public Account : ***<\/SPAN>Organizational Account : *** (uitgeschakeld)<\/SPAN> Organisatienaam : ***<\/SPAN> Organisatiebeheerder Contact(en): Learn Admin2 (<\/SPAN>learnarcgissupport@esri.com<\/A>)<\/SPAN> Esri Toegang : uitgeschakeld<\/SPAN><\/P>Ik kan raden dat Learn ArcGIS een vervaldatum had, maar toen ik ArcGIS Pro downloadde, gebruikte ik dat account om mijn licentiecode in te voeren. Nu het account is uitgeschakeld, werkt de licentie nog steeds omdat ik dat heb gecontroleerd, maar wat moet ik nu doen? Moet ik een ander "niet openbaar" account aanmaken en dit koppelen aan de licentiecode? Zo ja, hoe? <\/P>Alvast bedankt voor uw hulp<\/P>
Hello Umberto,
The Learn ArcGIS Team will reply via e-mail. You may want to remove the post above or the account names to retain your privacy.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.