Vorige week probeerde ik de eerste release van november 2020 van de Water Distribution Data Management voor ArcGIS Online, en ook de Sewer-versie te implementeren. Best een aantal problemen:<\/SPAN><\/P>Water<\/SPAN><\/P>Ik moest de template meerdere keren implementeren, het mislukte halverwege. Nu heb ik meerdere mappen in ArcGIS Online die een deel van de template-installatie bevatten, maar ik kan de mappen ook niet verwijderen, omdat er staat dat ik ze niet kan verwijderen, ondanks dat er niets in zit met verwijderbeveiliging aan.<\/SPAN><\/LI>Bij het implementeren van de oplossing wordt je gevraagd een ruimtelijke referentie te kiezen. Ik koos NAD 83 State Plane NY West Ft, en het leek mijn invoer te accepteren, maar wanneer ik een file geodatabase download van de gehoste feature layers die de template aanmaakt, is deze nog steeds in Web Mercator. Dus dat deel lijkt niet te werken.<\/SPAN><\/LI>Wanneer ik het ArcGIS Pro Project Package download dat wordt geïnstalleerd, hebben alle lagen in de kaart bij het openen in ArcGIS Pro een rood uitroepteken naast zich, en moet ik ze handmatig opnieuw toewijzen aan de gehoste feature layers. <\/SPAN><\/LI><\/OL>Sewer Template<\/SPAN><\/P>Zelfde fout als hierboven vermeld bij #1<\/SPAN><\/LI>Zelfde fout als hierboven vermeld bij #2<\/SPAN><\/LI> Wanneer ik het ArcGIS Pro Project Package download dat wordt geïnstalleerd, opent het volledig leeg in ArcGIS Pro.<\/SPAN><\/LI><\/OL>Over het geheel genomen ziet dit er uit als een goede start met de templates, dus hopelijk kunnen bovenstaande problemen worden opgelost.<\/SPAN><\/P>Bedankt<\/P>Dan<\/P> <\/P>