Hallo, ik ben de GIS-manager aan een universiteit.<\/P>
We hebben altijd studenten die de ESRI-software wilden downloaden een EVA-code gegeven. Met de overstap naar Pro heb ik ervoor gezorgd dat al onze studenten Pro hadden ingeschakeld op hun named user-accounts, het aanmaken van accounts via SSO mogelijk gemaakt en automatisch ESRI-toegang ingeschakeld. Bij mijn aanvraag voor een set EVA-codes dit jaar, kwam ik erachter dat dit het laatste jaar is dat ESRI die codes uitgeeft. Dus het lijkt erop dat ik studenten in de toekomst naar MyESRI moet verwijzen om de software te downloaden als ze die willen.<\/P>
Ik denk echter dat het inschakelen van Allow ESRI access niet helemaal goed is. Met mijn 'student'-account kan ik inloggen bij AGO, kan ik deelnemen aan ESRI-trainingen, maar het lijkt erop dat MyESRI niet gekoppeld is. Als het niet gekoppeld is, moet ik studenten uitleggen hoe ze Request Permissions kunnen doen, de permissies goedkeuren, en ik zou echt liever hebben dat alles geautomatiseerd is. <\/P>
Daarnaast heeft MyESRI zijn eigen set permissies, en ik wil niet dat het studenten autoriseert om iets te doen met licenties, aankopen of iets anders dan alleen het downloaden van software.<\/P>