Voor het upgraden naar Sharepoint 2013 kon ik een databaseverbinding maken met onze Sharepoint SQL Server en waren de gegevens in de AllUserData-tabel beschikbaar. Helaas maakt Sharepoint 2013 gebruik van Sparse Columns of Column Sets. De sparse column (tp_ColumnSet) kan in SQL Server Management Studio worden bekeken als een XML-kolom. In ArcMap of ArcCatalog worden de kolommen (bit1, datetime1, int1, nvarchar1 enzovoort) correct aangemaakt vanuit het tp_ColumnSet-veld. Het probleem doet zich echter voor wanneer er meer dan één veld in tp_ColumnSet aanwezig is. De tabel wordt correct weergegeven totdat de eerste invoer met twee of meer kolommen verschijnt, in welk geval de volgende foutmelding wordt weergegeven:<\/P>
<\/A><\/P>De gegevens kunnen niet lokaal worden gedownload om de XML-kolom te manipuleren omdat de gegevens continu worden bijgewerkt. Ik vroeg me af of er een oplossing is om de kolom tp_ColumnSet correct te laten parseren zodat de daarin opgenomen gegevens ook met twee of meer kolommen aanwezig correct worden verwerkt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
De gegevens kunnen niet lokaal worden gedownload om de XML-kolom te manipuleren omdat de gegevens continu worden bijgewerkt. Ik vroeg me af of er een oplossing is om de kolom tp_ColumnSet correct te laten parseren zodat de daarin opgenomen gegevens ook met twee of meer kolommen aanwezig correct worden verwerkt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.