Hallo opnieuw,
Ik ben nog steeds bezig met de tweede ETL-training (voor oudere versies van Desktop) in ArcGIS Pro. Weet dat er verschillen zijn, maar dit zijn de enige ruimtelijke data ETL-trainingen die ik ken.
werkend met Pro 2.6.3 en FME 2020.0.1.0 (20200407 - Build 20218 - WIN64)
Training: Controlling Data Translations Using Extract, Transform, and Load Processes | Esri Training Web Course
Uiteindelijk moet ik de "Fanout" functie van de Writer Feature Type gebruiken.
Ik heb twee Reader Feature Types die een PointOnAreaOverlayer voeden, met de puntuitvoer ervan gekoppeld aan een Point Shapefile Writer Feature Type. Het eerste probleem was uitvinden hoe ik de magische onderlinge verbinding uit de training tussen alle verzamelde attributen in de PointOnAreaOverlayer en de Writer kon dupliceren. Ik volgde de instructies, maar na het gebruik van "Copy Attributes from Transformer" had het "Name" attribuut in de Writer een rode node en kreeg geen data van de Overlayer bij uitvoering. ("NAME" is het veld in een polygonlaag dat moet worden vastgelegd in de puntuitvoer.) Ik vond de Attribute Accumulation - Merge Attributes van de Overlayer en stelde de Accumulation Mode in op "Merge Incoming". Dat maakte het mogelijk dat de Overlayer het polygon "NAME" attribuut liet zien in de puntattribuutuitvoerlijst, en zichtbaar was voor de punt Writer. In eerdere versies van FME hoefde dit niet te worden gedaan? - Of dwong meer functionaliteit extra configuratielagen?
Nu naar het echte deel van de vraag...
Ik moet een "Feature type fanout" doen. Hier is de trainingsafbeelding van het eenvoudige selectievakje en categoriekeuzer binnen de Writer Feature Type Properties:

Hier zijn de Writer Feature Type Properties die ik zie in Pro/FME:

Waar is de Feature type Fanout functionaliteit?
Bedankt,
- Adam