Hallo:Zo ziet mijn site eruit: https:\/\/brandonlprice.github.io\/landrecords\/<\/A>. Hoe kan ik toegang krijgen tot de feature-eigenschappen voor een laag bij het uitvoeren van een find of een query op een laag? Ik heb de feature.properties.length die wordt weergegeven in een .innerhtml om het totale aantal geretourneerde features te tonen. Ik wil ook graag de individuele attributen voor elke feature in een laag kunnen weergeven in een .innerhtml wanneer ze worden aangeklikt op de kaart. De onEachFeature zou een manier zijn, hoewel ik niet weet hoe ik dat kan koppelen aan query.run of find.run. Hoe kan ik dat doen? Zijn er andere manieren om toegang te krijgen tot de individuele attributen? Mijn codefragmenten staan hieronder.<\/P> Query:<\/P> <\/P> <\/P> <\/P>function tmqueryFunction() {
Query:<\/P>
<\/P>
function tmqueryFunction() {
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.