https:\/\/kinyuajasonmuriki.github.io\/<\/A>)<\/SPAN><\/CITE><\/P>Jsem GIS profesionál, momentálně studuji bakalářský obor Geomatika, Geoprostorové informační systémy a dálkový průzkum Země na Dedan Kimathi University of Technology.<\/P>
Ve většině případů využívám komerční a open-source geoprostorové balíčky a služby k zachycení, ukládání, analýze, manipulaci a vizualizaci prostorových dat/informací. Komerční balíčky, které považuji za vhodné (mají podporu hlavních geoprostorových funkcí), zahrnují Arcgis Desktop a Erdas Imagine. Open-source software, který považuji za nepostradatelný při poskytování technologických řešení, zahrnuje QGIS, GDAL/OGR, LeafletJS, GeoDjango, GRASS, Arcgis-online platformu, Arcgis-android-SDK a další.<\/P>