Seznamování s Esri Support: Scott H.
<\/HEAD>Přinášíme vám dalšího člena našeho podpůrného týmu! Náš marketingový tým mluvil s Desktop analytikem Scottem Harrisem o jeho lásce k jeho práci a o práci, kterou denně vykonává při řešení problémů a hledání řešení.<\/EM>Řekněte mi něco o sobě. Jaké máte zkušenosti? <\/STRONG>
První kurz GIS jsem absolvoval, když jsem studoval bakalářský titul na Keystone College v Pensylvánii. Udělal jsem tam několik projektů, z nichž jeden byl tvorba map kampusu pomocí ArcView 3.2 (což dnes působí primitivně). Nakonec jsem získal titul v oboru Environmental Resource Management a poté jsem nějaký čas pracoval mimo GIS oblast při environmentálním testování. Poté jsem se stal GIS technikem pro Middle Rio Grande Conservancy District v Albuquerque, Nové Mexiko, kde jsem opět používal software Esri. Později jsem se vrátil ke studiu magisterského titulu v geoenvironmentálních studiích - a pak jsem skončil u Esri.Co děláte v Esri? <\/STRONG>
Jsem Support Analyst v Desktop týmu. Dává mi to opravdu smysl, protože jsem vždycky byl tak trochu technický nadšenec. Miluji počítače, dokonce si je i stavím sám, a dělal jsem to i během studia na vysoké škole. Také jsem cítil, že mít zkušenosti s GIS a technologií/softwarem mi pomůže v roli technické podpory. Když uživatelé volají, obvykle první věc, kterou musíme udělat, je zhodnotit jejich znalosti softwaru a GIS obecně. Pak je provedeme problémem, možná sdílíme obrazovky a zjistíme, jestli jde o chybu softwaru nebo problém uživatele.Proč Esri? Jak jste se o firmě dozvěděl a co vzbudilo váš zájem? <\/STRONG>