<\/HEAD>
Ahoj<\/P>
<\/P>
Dokázal jsem použít rasterové soubory a informace o polích pomocí C# kódu. Prosím, poraďte mi, pokud máte nějaké nápady...<\/P>
<\/P>
public IRaster OpenRaster(string directoryName, string fileName)<\/SPAN><\/P> {<\/SPAN><\/P> IWorkspaceFactory workspaceFactory = new RasterWorkspaceFactoryClass();<\/SPAN><\/P> IRasterWorkspace rasterWorkspace = default(IRasterWorkspace);<\/SPAN><\/P> IRasterDataset rasterDataset = null;<\/SPAN><\/P> try<\/SPAN><\/P> {<\/SPAN><\/P> rasterWorkspace = workspaceFactory.OpenFromFile(directoryName, 0) as IRasterWorkspace;<\/SPAN><\/P> rasterDataset = rasterWorkspace.OpenRasterDataset(fileName);<\/SPAN><\/P> }<\/SPAN><\/P> catch (Exception ex)<\/SPAN><\/P> &nbs p & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; {<\/SPAN> < \/ P > < P style = "min-height : 8pt ; padding : 0px ; " > & nbsp ; < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; } < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; IRasterLayer pRasterLayer = new RasterLayer(); < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; pRasterLayer.CreateFromDataset(rasterDataset); < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; IRaster pRaster = null; < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; pRaster = pRasterLayer.Raster; < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; & nbsp ; return pRaster; < \/ SPAN > < \/ P > < P > < SPAN style = "font-size : 8pt ; " > & nbsp ; & nb sp }<\/SPAN><\/P> < P style ="min-height: 8pt;padding:0px;" >&nb sp;<\/P> < P>Pomocí vrácených hodnot... chci získat hodnoty polí pro zadané bodové hodnoty (lat,long).<\/P> < P style ="min-height: 8pt;padding:0px;" >&nb sp;<\/P> < P>S pozdravem,<\/P> < P>Kans<\/P> < \/ BODY >< \/ HTML >