Jsem nováček v Drone2Map (ale mám zkušenosti s Pro), používám verzi 2026.1.0.<\/P>
Dostal jsem přístup k některým existujícím datům, která mohu použít pro testování, obsahujícím přibližně 800 snímků a 5 GCP, pokrývajících oblast 600 m krát 250 m:<\/P>
<\/span><\/P>Dokončil jsem návod na 2D produkty<\/A> a nyní aplikuji stejný pracovní postup na svá data, vytvářím DSM a ortofoto.<\/P>Nejsem si jistý, jak rozdělit svých pět známých bodů mezi GCP a kontrolní body (checkpoints). Máte nějaké rady? Měřená oblast je útes, takže jsou tam 2 body na pláži (přibližná nadmořská výška -1,5 m) a 3 na vrcholu útesu (45 m). Je nedostatek bodů velký problém? Vím, že to bude trvat několik hodin, takže chci to udělat co nejlépe hned napoprvé.<\/P>Mohu poskytnout zpětnou vazbu našemu týmu dronů ohledně počtu a uspořádání GCP použitých při budoucích letech, pokud by bylo možné něco zlepšit. Omezení jsou taková, že nesmíme poškodit plodiny, takže žádné body uvnitř polí, a útesy jsou nestabilní, takže tam také žádné body nejsou.<\/P>
Nejsem si jistý, jak rozdělit svých pět známých bodů mezi GCP a kontrolní body (checkpoints). Máte nějaké rady? Měřená oblast je útes, takže jsou tam 2 body na pláži (přibližná nadmořská výška -1,5 m) a 3 na vrcholu útesu (45 m). Je nedostatek bodů velký problém? Vím, že to bude trvat několik hodin, takže chci to udělat co nejlépe hned napoprvé.<\/P>
Mohu poskytnout zpětnou vazbu našemu týmu dronů ohledně počtu a uspořádání GCP použitých při budoucích letech, pokud by bylo možné něco zlepšit. Omezení jsou taková, že nesmíme poškodit plodiny, takže žádné body uvnitř polí, a útesy jsou nestabilní, takže tam také žádné body nejsou.<\/P>
Hi @KatyAppleton1 ,