Děkuji předem za váš čas. Přemýšlel jsem o tom, že bych to začal na Developer community, ale usoudil jsem, že GIS Life je pro tento rozhovor vhodnější.<\/P>
Pokud dovolíte, nacházím se na rozcestí. Připravte se prosím na můj rozházený styl, protože o to tady jde.<\/P>
Jsem v GIS asi 4 roky po změně kariéry. Dělal jsem hodně papírového mapování, webového mapování, tvorby aplikací, správu dat, celý balík základní GIS technické\/analytické práce. Měl jsem to rád. Ale uvědomuji si, že abych mohl pokračovat touto kariérou a opravdu naplnit své celkové kariérní cíle, "dělat" více solidní GIS práce a opravdu zůstat v oboru ostrý, pravděpodobně budu muset jít cestou vývoje. Naučil jsem se trochu python, automatizoval některé úkoly, vytvořil několik toolboxů atd. atd. Nic zvláštního, jen experimentování s vnitřním fungováním a používání pythonu k usnadnění věcí a ušetření času a starostí. To mě také velmi baví (přišel jsem z NULOVÉho programátorského nebo počítačově vědeckého zázemí).<\/P>
Kam teď? Strávil jsem hodně času přemýšlením, jestli mám pokračovat po cestě pythonu a číst více GIS specifických knih, zabývat se API věcmi a opravdu zdokonalit tyto dovednosti, nebo jestli mám nastartovat JavaScript motor a vzít to plně na sebe, abych šel cestou webového vývoje. Jo, vím, že jsou to různé cesty.<\/P>
Můj předpoklad je, že mnoho lidí začne otázkou co chci dělat? kam chci jít? Také předpokládám, že všechno toto mohu dělat časem. Nicméně se také snažím být realistický s mým časem a energií. Nemám studentské nebo bezrodičovské časové možnosti na studium a opravdu ponoření se do toho. Můžu možná věnovat 10-15 hodin týdně. Také chci zajistit, aby to co dělám zapadalo do pracovních postupů mé organizace a mohlo tam pomoci.<\/P>
Další otázka je jaká omezení budu mít? Mohu začít Odin Project nebo vzít nějaké vážnější python knihy, ale vyžaduje vývoj a nasazení webové aplikace spoustu dalších opatření, která by mohla tuto zkušenost s učením nyní znemožnit?<\/P>