ARCGIS FOR STUDENT? FREE?

108
1
05-03-2020 11:19 PM
Labels (1)
Highlighted
New Contributor

Buenas noches. Disculpen que haga la pregunta en español, en realidad espero que alguien pueda por favor orientarme. 

Quiero ser beneficiario de la licencia gratuita por 1 años otorgada por ESRI a los estudiantes universitarios, las redes sociales, explotaron con esta noticia. Dije: es mi oportunidad. Pero es complicado navegar en la plataforma y hasta ahora, después de varios días de intento no sé cómo acceder al beneficio. Supuestamente tengo que tener un código EVA, etc, ¿cómo lo consigo? Soy estudiante Universitario, de Colombia. Quedo atento, muchas gracias. 

Reply
0 Kudos
1 Reply
Highlighted
Esri Esteemed Contributor

Hi Joe,

I used Google translate to understand your question.

> Goodnight. Sorry to ask the question in Spanish, actually I hope someone can please guide me. I want to be a beneficiary of the 1-year free license granted by ESRI to university students, social networks, exploded with this news. I said: it's my chance. But it is difficult to navigate the platform and until now, after several days of trying I do not know how to access the benefit. Supposedly I have to have an EVA code etc, how do I get it? I am a university student from Colombia. I remain attentive, thank you very much.

FYI, the program is not for a full year, only until the end of Aug. Please see this link Become a Member | Learn ArcGIS 

You may be thinking of this instead, ArcGIS for Student Use Pricing

Hope this helps,

Reply
0 Kudos